Kurser i kompetenceudvikling
Hos Evidence Culture tilbyder vi forskellige typer kortere kurser indenfor kompetenceudvikling. Vi har fokus på de kompetencer, der får organisationer til at være velfungerende. Vi tilbyder kurser i udvikling af kompetencer så som:
- Kommunikation
- Lederskab og Samarbejde
- Problemløsning og Beslutningstagning
Med fokus rettet mod jeres ansattes kompetencer tilrettelægger vi et kursusprogram, der videreudvikler disse. Denne videreuddannelse af jeres ansatte giver dem nye værktøjer i deres kompetence-værktøjskasse. Gevinsten for virksomheden opnås gennem øget arbejdsglæde, nye relationer og øget produktivitet.
Et kursus i kompetenceudvikling kunne også være en god måde at komme i gang på efter Corona. Hvorfor ikke udnytte chancen for at ryste folk godt sammen igen og samtidig udvikle deres kompetencer?
Herunder kan du læse mere om flere andre kurser, vi tilbyder. Hvis det fanger din interesse og der ønskes uddybende information så udfyld gerne vores kontaktformular herunder eller ring på 61 300 800.
Kurser i Attitude og Adfærd
Ud fra et menneskeligt samarbejdsperspektiv tilbyder Evidence Culture kurser i Attitude og Adfærd. Vi arbejder med forståelsen for vigtigheden af Attitude og Adfærd i forhold til relationer og samarbejde mellem forskellige personlighedstyper.
Her arbejdes med konflikthåndtering, samarbejdsprocesser og personlighedstyper. Afhængigt af, hvor I er i jeres proces, kan et kursus i Attitude og Adfærd være en introduktion til disse tankegange eller tilrettelægges på en måde, hvor der arbejdes videre ud fra, hvordan I ønsker at udvikle jer på dette område. På den måde får kurset det output, der matcher jeres holdning og håndtering af Attitude og Adfærd, og ligeledes får det jeres organisation til at flytte sig derhen, hvor I ønsker.
Kursets faciliterende stil engagerer deltagerne på en måde, hvor egne erfaringer og indsigter anvendes til at tydeliggøre, hvordan man kan arbejde med og udvikle Attitude og Adfærd.
Kurser i CRM til luftfartsselskaber
Vores forståelse af CRM og menneskelig ydeevne har fokus på kompetencer. Derfor er vores CRM-kurser opbygget ud fra en kompetencebaseret model med en faciliterende tilgang til undervisning.
Kompetencer og erfaringer i Evidence Culture er opbygget efter mange år i luftfartsbranchen, hvor specielt udvikling indenfor CRM har været i fokus gennem snart et årti.